Travnički osnovci od danas svi zajedno ponovo u klupama
Više od 800 travničkih osnovaca zbog povoljne epidemiološke situacije od danas su ponovo svi zajedno u školskim klupama. Tako će nakon obrazovanja putem on line platformi, i rada u grupama barem posljednja tri dana ove školske godine imati priliku i da se upoznaju sa svojim vršanjacima, koje tokom godine zbog preporučenih mjera u školi nisu ni vidjeli.
Nakon više od godinu dana online nastave, koja im je kažu usporila rad, a usvajanje i provjeru znanja učinila gotovo nemogućim, travnički osnovci, kao i njihovi nastavnici povratak u školske klupe dočekali su s radošću.
„Po prvi put nakon godinu dana smo upoznali svoje drugove iz razreda. Išli smo većinu vremena ove školske godine online i to je bilo pomalo teško“, govori nam Ajna Dedić, učenica VI razreda OŠ Travnik.
„Malo neobično 23 nas je u razredu i teže je i za učenike a i nastavnike ali drago nam je što smo svi zajedno u klupe sjeli“, rekla je Maida Šuškić, učenica VI razreda OŠ Travnik.
Klasičan način nastave nema alternativu, mišljenje je i učenika, ali i prosvjetnih radnika.
„U učionici je lakše naučiti preko online smo sigurno malo i zaostali i u 5. i u 6.razredu, pogotovo jer je 5. sav bio online. A sad u 7. najbolje bi bilo da svi idemo u klupe“, priča Faris Alić, učenik VI razreda OŠ Travnik.
„Većina djece nije imala nadzor, nije mogla imati nadzor roditelja ni nastavnika na tim online sadržajima. Djeca su i oni su taj online period gledali kao raspust, kao mali odmor“, smatra Ramiza Šiljak, nastavnica historije u OŠ Travnik.
„Naučit' na redovnom satu, kad je redovna nastava nije jednostavno, nije jednostavno prenijeti znanje. A sad imamo online i koliko smo prenijeli, nadam se da su učenici zadovoljni“, kaže Dženan Aganović, direktor OŠ Travnik.
Pandemija je promijenila i način života učenicima, ističu iz Osnovne škole Travnik, jer kako kažu, godinama se govori o štetnosti korištenja moderne tehnologije, a onda se djeca obrazuju putem online platformi. Istina je da pod hitno treba raditi na izmjenama i korigovanju nastavnog plana i programa, jer je nezamislivo da učenici osmog i devetog razreda u 21.stoljeću nemaju nastavni predmet informatika.