Radovi na autocesti Tuzla – Orašje bi trebali početi u drugoj polovini ove godine
Ukoliko sve bude po planu, radovi na autocesti Tuzla – Orašje, trebali bi početi u drugoj polovini ove godine. Tako kažu predstavnici Autocesta Federacije i resornih institucija iz Tuzle. Prezentirana je ideja projekta autoceste na dionici Tuzla – Maoča i Elaborat identifikacije parcela za eksproprijaciju za tu dionicu.
Idejni projekt dionice autoputa od Tuzle, odnosno Mihatovića do Previla je završen. Slijedi elaborat eksproprijacije, izrada glavnog projekta te tender za radove, a u drugoj polovini godine i početak gradnje.
„Imamo petlju u Mihatovićima, upravljački centar, naplatno mjesto, te odgovarajući prateći sadržaji kao što je benzinska pumpa, vatrogasna jedinica. I imamo petlju s bočnim naplatnim mjestom u Previlama, tzv. Petlja Dubrave, tako da ćemo projektovanjem i gradnjom ovog dijela imati funkcionalnih oko 10 km autoputa“, naveo je Ešef Džafić, izvršni direktor za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH.
Vlada FBiH je za ovu dionicu osigurala 134 miliona maraka, uključujući naknadu za eksproprijaciju, čije provođenje je zadatak lokalne zajednice.
„Posebno Služba za imovinsko pravne poslove, naše pravobranilaštvo, a i sve druge službe će pomoći da se što brže i što efikasnije izvrši proces eksproprijacije, koji je jedan od preduslova za početak izgradnje ovog puta“, kazao je v. d. gradonačelnika Tuzle Zijad Lugavić.
Korist od gradnje ovog autoputa će biti mnogostruka, a najveće benefite bi trebala osjetiti privreda. Jer recimo, postojeći put Tuzla – Orašje, koji je žila kucavica privrede TK, pokriva više od 23% ukupnog izvoza iz Federacije i po tome je vodeći.
"Ovaj kanton je najmnogoljudniji u BiH, kada se dodaju distrik Brčko i Posavski kanton, zaista se radi o najmnogoljudnijem i ekonomski najpotentnijem dijelu BiH koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput“, ističe Jasmin Imamović, predsjedavajući Komisije za saobraćaj i komunikacije pri Zastupničkom domu BiH.
Podsjetimo, autoput Tuzla – Brčko – Orašje bi trebao biti dug nešto više od 63 kilometra, od čega dionica Tuzla – Brčko iznosi gotovo 45 kilometara. Također, ovaj autoput bi trebao biti dio budućeg koridora Beograd – Sarajevo.
federalna.ba