Promocija projekta 'Dizajn i izrada originalnih suvenira Brčko distrikta BiH'
Promocija projekta "Dizajn i izrada originalnih suvenira Brčko distrikta Bosne i Hercegovine, s ciljem promocije identiteta destinacije i povećanja vidljivosti na turističkom tržištu" održana je u utorak u prostorijama tamošnje Gradske galerije.
Projekt, koji je inicirala Marica Markoljević, viši stručni suradnik za razvoj turizma Turističke organizacije Brčko distrikta BiH, je financirala Japanska agencija za međunarodnu suradnju (JICA), priopćeno je iz Sektora za informiranje Ureda gradonačelnika Brčkog.
Glavni cilj projekta je, kako se navodi, dizajn i izrada ručno rađenih originalnih suvenira Brčko distrikta BiH načinjenih isključivo od prirodnih materijala, a za potrebe novoosnovane Turističke organizacije Brčko distrikta BiH, što će zasigurno doprinijeti boljoj prepoznatljivosti Distrikta kao održive destinacije.
Promociji su nazočili gradonačelnik Brčko distrikta BiH Zijad Nišić, dogradonačelnik Anto Domić i v. d. ravnatelja Turističke organizacije Brčko distrikta BiH Miloš Stankić.
Gradonačelnik Nišić je u uvodnom obraćanju istaknuo da su suveniri male stvari velikih uspomena.
"Svaki detalj, motiv i materijal ima svoju priču koja je utkana u tkivo našeg grada. Mislim da će ovo biti jedan segment u mozaiku kompletne turističke ponude. Simboli Brčko distrikta su Fontana mladosti i Vijećnica, a sada imamo i jedan novi simbol, lučku dizalicu koja predstavlja simbol moći, snage i prosperiteta Brčko distrikta BiH", kazao je gradonačelnik.
Iz Turističke organizacije Brčko distrikta BiH poručili su da suveniri predstavljaju kulturno-povijesno nasljeđe, znamenitosti i tradiciju Brčko distrikta BiH te da će služiti kao stalni turistički poziv i trajna uspomena za turiste i sve posjetitelje Distrikta, dodaje se u priopćenju.
federalna.ba/Fena