Pet nagrada za kreativnost Aquarius group na CIM Forumu u Kotoru
Četiri ideje i kampanje Aquarius group pobrale su pet nagrada na netom
završenom CIM Forumu 2024. u Kotoru, koji je okupio najistaknutija imena
cijelog regiona iz oblasti kreativnih industrija, marketinga, medija i
komunikacija.
Nema brige za gige, kampanja agencije Aquarius za klijenta m:tel Bosna i
Hercegovina, je u okviru CIM awards za najkreativnije ideje i kampanje
prethodne godine u regiji ovjenčana nagradom za najbolju upotrebu
videa/multimedije.
„Posebno me raduje to što su nam ove nagrade dodijeljene baš u Kotoru,
gradu u kojem su rođena moja djeca i za koji sam, samim tim, naročito
emotivno vezana. Zahvaljujem se organizatoru na sjajnom događaju, ali i
stručnom žiriju i, naravno, svim kolegama koji su prepoznali i nagradili naš
rad, naše ideje i kreativna rješenja. Mi u Aquarius-u volimo nagrade i
podjednako se radujemo svakoj, pa tako i priznanjima za naše kampanje na
jednom značajnom forumu kreativnih industrija i medija kao što je ovaj u
Kotoru“, istakla je Brankica Janković, generalna direktorka Aquarius-a.
Aquarius-u je za kampanju SniŽena pripala nagrada za najbolju kampanju sa
društvenom odgovornošću, kao i najbolju kampanju za vizuelno
pripovijedanje. Takođe, tu je i nagrada u kategoriji Najbolja kampanja za
uključivanje zajednice, koju je ova agencija osvojila za Demofest, najveći
regionalni festival koji okuplja demo bendove.
„Veoma je važno da se predan rad čitavog kreativnog odjela primjeti i da on
bude nagrađen na jednom ovako značajnom događaju koji okuplja profesionalce iz kreativne industrije. Samim tim, to su priznanja od stručnih i
kompetentnih ljudi, što ima dodatnu snagu. Kada je riječ o CIM Forumu,
posebno me veseli nagrada za Demofest, jer je u pitanju projekat na koji smo
u Aquarius-u naročito ponosni, a nagrade na festivalima mu produžavaju
život“, naglasio je Aleksandar Živanić, kreativni direktor u agenciji Aquarius.
Osim navedenih nagrada, Aquarius group je tokom svečanog zatvaranja
trećeg CIM Foruma „Out of office“, održanom na Ljetnjoj pozornici u Kotoru
panelom „Između strasti i profita“, nagrađena i za kampanju Mišljenje nije
zločin, u kategoriji Najbolje kampanje za odnose sa medijima. Riječ je o
projektu za Udruženje „Umbrela“, koje je osnovalo 13 nezavisnih i neprofitnih
medija u BiH, a koji je nastao kao odgovor na potencijalnu kriminalizaciju
klevete i uvrede.
federalna.ba/Aquarius