Umjetničko djelo, generisano pomoću vještačke inteligencije prije nego što je odštampano, Marrow je postavio u savremeni odjel muzeja, a na njegovoj web stranici pisalo je da "Prazan tanjir" „predstavlja Vels 2025. godine“.
Marrow se zanimao za to „kako javne institucije odlučuju šta vrijedi izložiti i šta se dešava kada se nešto izvan tog sistema pojavi unutar njega“.
Rekao je da je korištenje vještačke inteligencije za stvaranje djela „dio prirodne evolucije umjetničkih alata“, dodajući da je prvo skicirao sliku prije nego što je upotrijebio AI.
„AI je tu da ostane, ograničavati njegove mogućnosti bilo bi protivno mojim uvjerenjima o umjetnosti“, rekao je.
Marrow je kazao da su posjetioci dobro reagovali na djelo i fotografisali ga.
Slične podvale koje je izveo u Muzeju u Bristolu i u Tate Modernu nisu bile „odobrene, odobravane ili priznate“-kazao je umjetnik i negirao da se tu radi o vandalizmu.
„Nije stvar u ometanju . Rijeje o učešću na izložbi bez dozvole“, rekao je.
„Ne tražim dozvolu, ali isto tako ne nanosim štetu.“
Jedan posjetilac muzeja iz Irske, koji je vidio djelo 29. oktobra, rekao je da je pomislio da bi to mogla biti „izvedbena umjetnost“, ali je „brzo shvatio da se radi o gerilskom djelu“.
Kazao je da se pitao „zašto djelo tako lošeg kvaliteta, napravljeno pomoću AI-a, visi tamo bez oznake da je riječ o AI umjetnosti“, te je prišao osoblju koje mu je reklo da niko ne zna o čemu se radi.

Portret je nosio naziv Prazan tanjir i bio je postavljen u posebno izrađen ram