Labubu kreće putem Disneya – Pop Mart planira globalnu franšizu tematskih parkova

Labubu kreće putem Disneya – Pop Mart planira globalnu franšizu tematskih parkova
(Izvor: EPA/Andres Martinez Casares)

Kineska kompanija Pop Mart, poznata po viralnim Labubu figuricama, najavila je ambiciozan plan da popularnog lika pretvori u globalnu zabavnu franšizu – po uzoru na uspjeh koji je Disney postigao sa svojim legendarnim likovima poput Mickey Mousea, prenosi The Independent.

U intervjuu za agenciju Reuters, izvršni direktor Si De izjavio je da kompanija planira proširiti prisustvo Labubua izvan prodaje igračaka, fokusirajući se na animirane sadržaje, tematske parkove, saradnje s brendovima i širenje asortimana proizvoda.

„Od Disneya učimo već dugo. Njihova snaga je u dugoročnom razvoju i očuvanju intelektualnog vlasništva – čak i do 100 godina,“ rekao je Si, naglašavajući da Pop Mart ne traži sljedeći hit, već gradi dugoročnu strategiju zasnovanu na postojećim likovima, s ciljem da razvije značajan portfolio.

Uspjeh Labubua već je donio konkretne rezultate: dionice Pop Marta skočile su gotovo 200% u 2025., a kompanija je kratko vrijeme premašila tržišnu vrijednost Hasbra, Mattela i Sanria zajedno.

Lik Labubu, kojeg je 2015. dizajnirao hongkonški ilustrator Kasing Lung u sklopu serijala The Monsters, činio je gotovo 35% ukupnih prihoda Pop Marta u prvoj polovini 2025. godine.

Ranije je objavljeno da Pop Mart planira dalju globalnu ekspanziju, posebno ka tržištima Latinske Amerike i Bliskog istoka.

Ova kineska kompanija već posluje širom svijeta, uključujući i Sjedinjene Američke Države i Evropu.

Federalna.ba

Pop Mart