Konferencija 'Mediji i turizam': Mediji mogu biti veleposlanici turizma

Konferencija 'Mediji i turizam': Mediji mogu biti veleposlanici turizma
(Izvor: Fena/Mateo Marinović)

U Parku prirode Hutovo blato danas se održava konferencija pod nazivom „Mediji i turizam“, koju organizira Federalna novinska agencija (FENA) u suradnji s Turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanskog kantona.  Cilj konferencije je potaknuti dijalog između medijskih profesionalaca, turističkih djelatnika i institucija o ulozi medija u oblikovanju i promociji turističkog identiteta Bosne i Hercegovine.

Uoči konferencije medijima su se obratili zamjenik direktora Federalne novinske agencije (FENA) Ilija Musa, vršitelj dužnosti ravnatelja Turističke zajednice HNK Anđelko Maslać te gradonačelnica Čapljine Iva Raguž. Musa je posjetio kako FENA već drugu godinu zaredom, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanskog kantona, organizira konferenciju ''Mediji i turizam''.

- Čast nam je što je ove godine domaćin Grad Čapljina, koja uz potporu Razvojne banke pomaže realizaciju ove konferencije na kojoj će se susresti, među ostalim, članovi akademske zajednice, gospodarstvenici i turistički djelatnici. Uvjeren sam da ćemo diskusijom o pravcu razvoja turizma u Bosni i Hercegovini doprinijeti boljoj promociji turističkih lokacija, manifestacija i kulturnog te gospodarskog bogatstva naše zemlje – kazao je Musa. Dodao je kako FENA ima važnu ulogu u povezivanju medijskog i gospodarskog sektora te u predstavljanju Bosne i Hercegovine ne samo domaćoj, nego i svjetskoj javnosti.

- Kroz suradnju s novinskim agencijama u Europi pa i svijetu, te članstvom u međunarodnim asocijacijama, FENA prenosi pozitivan glas o Bosni i Hercegovini i doprinosi brendiranju i destinacija i osoba koje promoviraju našu zemlju u najboljem svjetlu - rekao je Musa.

Gradonačelnica Raguž naglasila je važnost povezivanja medija, turističkih zajednica, lokalnih vlasti i gospodarstva u promociji autentičnih turističkih vrijednosti. - Svaka autentična medijska objava, svaka fotografija naših rijeka, Parka prirode Hutovo blato ili povijesnih zdanja poput Počitelja, ima priliku postati veleposlanikom Čapljine i Hercegovine. Zato je važno zajedničko djelovanje svih aktera koji doprinose razvoju održivog turizma – poručila je Raguž.

Dodala je kako Grad Čapljina ostaje partner ovakvim inicijativama jer potiču očuvanje okoliša, razvoj održivog turizma i afirmaciju lokalne zajednice.

Vršitelj dužnosti direktora Turističke zajednice HNK Anđelko Maslać istaknuo je da su mediji ključan partner turizma jer pomažu u prenošenju autentičnih priča i brendiranju destinacija. - Izuzetno nam je zadovoljstvo sudjelovati u drugoj po redu konferenciji ovakvog tipa, koja, vjerujem, prerasta u tradiciju. Nadam se da ćemo kroz razmjenu iskustava doći do konkretnih rješenja koja će doprinijeti promociji destinacija HNK, ne samo u BiH, nego i šire – kazao je Maslać.

Inače, u okviru konferencije održat će se dva panela. Prvi panel pod nazivom „Ekonomske perspektive i institucionalni izazovi brendiranja destinacija“ moderira Davorka Topić Stipić, a sudjeluju Dalibor Milinković, izvršni direktor Razvojne banke FBiH, Bahrija Umihanić, predsjednik Nadzornog odbora Međunarodnog aerodroma Tuzla, i Emil Balavac, ministar trgovine, turizma i zaštite okoliša HNK.

Drugi panel na temu „Uloga medija u brendiranju turističke destinacije“, moderira Monika Ćubela-Savić, a sudionici su Dejan Jazvić, glavni urednik FENA-e, Đorđe Mihajlović, predsjednik Udruženja turističkih novinara Srbije, te Irma Kajan, direktorica marketing i PR agencije Reunion Mostar.

Zaključke konferencije predstavit će direktor Federalne novinske agencije Elvir Hadžiahmetović. Partner konferencije je Grad Čapljina, a Razvojna banka Federacije BiH podržava događaj kao glavni sponzor.

federalna.ba/Fena

mediji turizam