Empatija bez kalkulacije
Aleksandra Lovrić, kreativna direktorica No nation faschion Brenda, za svoj poslovni put kaže da je bio eklektičan i da bez predrasuda nije željela da ispusti ni jednu priliku koja joj je mogla pomoći u njenoj kreativnosti i napretku. Feminizam je za nju nešto prirodno što se živi. Ona je u kampu, sa ljudima u pokretu krenula u izazovno putovanje, kreirajući i stvarajući modni brend, bez straha, bez predrasuda i zajedno su postigli ogroman uspjeh, naime učestvovali su na njujorškom sajmu mode. Misli da postoje nepotrebne razlike u položaju žene I muškarca, posebno kada se radi o jednakosti u plaćanju, napredovanju, ali da smo mi ustvari dvije polovice, jing i jang, i da su najbolji rezultati i poslovno i privatno kada se naš rad i život prožima. Aleksandra je onako izgledom blaga i sitna žena, no autoritet, sigurnost, borbenost joj ne nedostaje. Svojim radom je uspjela izgraditi dva modna Brenda LoveRich i NoNF. Pred ob je budućnost.
Razgovarala: Svjetlana Živanov